Det kan være krevende å være reiseplanlegger. Derfor tilbyr vi en enkel prosess som skal hjelpe deg å lykkes. Trygt og enkelt hele veien - fra forespørsel til faktura.
Kort vei fra forespørsel til prisestimat. Send inn en forespørsel og vi kommer raskt tilbake til deg.
Når turen er akseptert og sjåføren er på vei får du en varsling. Med den kan du følge bussen fra garasjen til avtalt hentested så du har full kontroll på tiden.
Alle våre sjåfører har en app med detaljer for din tur; Hentested, destinasjon og ekstrabestillinger. All informasjon blir ivaretatt.
Etter turen kan du gi oss en tilbakemelding så vi kan bli enda bedre. Din mening er viktig for oss!
Ferdia er en felles merkevare for anerkjente busselskap. Flere av våre partnere har drevet med turbuss i generasjoner og er eksperter på destinasjoner og lokale forhold i sitt område.
Bruk mindre tid på å søke etter lokale leverandører og mer tid på å planlegge turen din!
Fikk veldig god info i forkant og når bussen var på vei. Deilig for meg å slippe å ringe og bekrefte, at det går av deg selv.
Super service med SMS om hvem er sjåfør og hvor bussen er. Det gir masse trygghetsfølelse
En fantastisk hyggelig buss-sjåfør som brakte oss trygt frem og tilbake til Røros. En meget behagelig buss-reise. En særdeles positiv, rolig og fin sjåfør med service på topp, samt godt humør 👍😉
Utrolig fornøyd med servicen både i forkant og under turen. Det at dere tar dere tid til å følge opp med telefon, melding osv. er et stort pluss.
Og at dere har en god pris. Veldig hyggelig sjåfør og :-)
Hyggelig og ordentlig sjåfører.
Takk for god service.
På gjensyn til neste gang
Veldig bra service og god oppfølging både før og under turen. Dyktig sjåfør som var punktlig, hyggelig og veldig service innstilt. Beste sjåfør og bussopplevelse vi har hatt på disse årlige turene
Vi har samlet sammen noen av de vanligste spørsmålene vi får fra kunder. Håper det kan hjelpe deg.
Bussene våre er beregnet for noe bagasje (1 bag) pr person, men vi har mulighet til å stille opp med henger i tillegg om det er behov for det.
Det er mulig å legge inn stoppesteder, men det er viktig at vi får beskjed om dette i forkant av turen og ikke underveis. Lengre stopp vil medføre tillegg i pris.
Opp mot 15 minutter ventetid ved oppmøtested er inkludert, etter dette faktureres pr påbegynte halvtime.